rolo

Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2016

Περίεργο σφαιρικό νέφος εμφανίζεται στην Ιαπωνία

Ένα περίεργο φαινόμενο αυτό του ενός σφαιρικού νέφους έκανε την εμφάνισή του στην Ιαπωνία. Μια κάτοικος της πόλης Fujisawa φωτογράφισε το περίεργο αυτό φαινόμενο.

Ειδικοί τόνισαν πως η κα΄τοικος της πόλης που πήρε τη φωτογραφία έτυχε να είναι αυτόπτης μάρτυρας ενός σπάνιου μετεωρολογικού φαινομένου το οποίο κάνει τα σύννεφα να περιστρέφονται όταν ο ψυχρός αέρας συναντά θερμές αέριες μάζες καθώς αυτές ανεβαίνουν ψηλότερα. - Πηγή 
日曜日の午後3時に湘南台で奇妙な雲を見たとFacebookで投稿がありました。
確かにこんなの、見たことがない…!

@pmxpvrtmx ああ、そうなのですか。としたら、右下はなかなかなんというか、運の悪い署名ですね
@luc_eat_eis そうなんですよね。多分見やすいように修正をしたのではないかと思います。
元の画像がこれです、と3枚出していたうちの1枚がこれです。多分3枚を1枚にしてアップするのに加工ソフトを使ったのではないかと思います。紛らわしいですが(笑)。pic.twitter.com/ByruhCvcO0
Προβολή εικόνας στο Twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Kairos.gr